Powered by RND
PodcastsArteع المخدة مع مروان يونس

ع المخدة مع مروان يونس

TPP
ع المخدة مع مروان يونس
Último episodio

Episodios disponibles

5 de 7
  • ع المخدة مع مروان يونس | الحلقة السادسة - شات
    لسه مش عارف تنام؟جايز تكون دماغك بتفكر في حاجات كتير دلوقتي، بس ده مش وقت تفكير، ده وقتك للراحة، وقتك للاسترخاء.. سيب مشاكل بكرة لبكرة.الحلقة السادسة من ع المخدة “شات” بصوت مروان يونس جاهزة تسمعها دلوقتي على يوتيوب وكل المنصات الصوتية.تصبحوا على خير.  Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.
    --------  
    26:38
  • ع المخدة مع مروان يونس | الحلقة الخامسة - حجر على جيزة
    أنت لسه صاحي؟طيب قبل ما دماغك تسوحك وتبتدي تفكر في أسئلة وجودية ملهاش إجابة، تعالى اسمع الحلقة الجديدة من ع المخدة.الحلقة الخامسة من ع المخدة “حجر على جيزة” بصوت مروان يونس جاهزة تسمعها دلوقتي على يوتيوب وكل المنصات الصوتية.تصبحوا على خير. Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.
    --------  
    18:14
  • ع المخدة مع مروان يونس | الحلقة الرابعة - عالم من غير تعاطف
    لو العالم مفيهوش تعاطف تفتكر شكله هيبقى عامل إزاي؟في الحلقة دي فكرة تانية من الأفكار اللي بتجيلك وأنت داخل تنام هنحكيلك عنها حدوتة صغيرة.الحلقة الرابعة من ع المخدة “عالم من غير تعاطف” بصوت مروان يونس جاهزة تسمعها دلوقتي على يوتيوب وكل المنصات الصوتية.تصبحوا على خير. Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.
    --------  
    32:08
  • ع المخدة مع مروان يونس | الحلقة الثالثة - سيبها بظروفها
    متأخرناش عليك عشان عارفين إنك مش عارف تنام وحاولنا ننزل الحلقة في ميعادها.الحلقة الثالثة من ع المخدة “سيبها بظروفها” بصوت مروان يونس جاهزة تسمعها دلوقتي على يوتيوب وكل المنصات الصوتية.تصبحوا على خير. Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.
    --------  
    14:28
  • ع المخدة مع مروان يونس | الحلقة الثانية - شنطة جلد سوداء
    الأفكار اللي بتجيلك وأنت داخل تنام مش هتخلص ومش هتنيمك، بس تعالى نشوف لو فكرة من دول اتحققت ممكن ايه اللي يحصل.. ده لو فضلت صاحي.الحلقة الثانية من #ع_المخدة “شنطة جلد سوداء” بصوت مروان يونس جاهزة تسمعها دلوقتي على كل المنصات الصوتية.  تصبحوا على خير. Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.
    --------  
    21:20

Más podcasts de Arte

Acerca de ع المخدة مع مروان يونس

ع المخدة موجود عشان يساعدك تنام، فا بدل ما أنت قاعد تقلب في ريلز مبتخلصش، أو باصص للسقف بقالك ساعتين، أو حتى متسوح في حوارات جوا دماغك، قاعد بتسأل اسئلة وجودية ملهاش إجابة ومش عارف تروح في النوم، مروان يونس هيحكيلك حدوتة صغيرة تنيمك وتخليك تريح وتهدى خــــــــــــــالص، جهز نفسك لأول Sleepcast في مصر والوطن العربي. تصبحوا على خير.
Sitio web del podcast

Escucha ع المخدة مع مروان يونس, Top Audiolibros | Insights Esenciales y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.net

Descarga la app gratuita: radio.net

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app

ع المخدة مع مروان يونس: Podcasts del grupo

  • Podcast اشتري مني
    اشتري مني
    Humor
Aplicaciones
Redes sociales
v7.23.13 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/22/2025 - 4:11:56 AM